Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~andziolicious

wygląda bardzo profesjonalnie dzięki tej obóbce. super;>


wybacz, ale jeśli się gustuje w mężczyznach to zadna kobieta nie wygląda korzystnie w seksownym stroju ;>


dziwny kadr, ale przyciaga, bo emanuje emocjami i szczesciem i prawdziwością


i bucik i dłoń ucięta, ale to przełknę, ale ta obróbka;< moim zdaniem mocno przesadzona , popsulaś zdjećie;<


dobry pomysł, bo mój


ładne


nie wiem jak ty to robisz...?


nie wiem jak ty to robisz...?


hah, keidy robiłąs tam foty, bo ja w słoneczną niedzielę


bardzo mi się podoba, a;e przeszkadza mi ciemniejsze miejsce dolnym lewym rogu... Lepiej sama róża i napis. wiec bdb


dobrze, że kolory są takie proste - biel, czerwień i zieleń, jest kobieco i klasycznie, ale inaczej ujęłabym kwiat - bo... nie umiem uargumentować, po prostu ejst jakoś ciemno i dużo wolnej przestrzeni z lewej strony. bdb.


mogłaś odciąć to coś z prawej strony, tak to super.


psycho klimacik, jak najbardziej na tak!


super swiatło, im dalej oglądam twoje zdjecia tym bardziej mi się podobają.


już wcześniej sie no, zachwycałam, wyglada super - jak z reklamy kawy! piękne brązy!


ostrość + kolory = rew.


piękna ostrość.


przeszkadza w ocenianiu to że duże jest zdjęcie, wiem ze wtedy traci na wartości, ale rozmiar 800x600 pikseli jest idealny. CO do zdjęcia to oceniam negatywnie, wygląda jak przypadkowa, pamiątkowa fota psa ze spaceru, Ostrość uciekła z psa, widać że jest trzymany przez kogoś - nie na ten portal.


super kadr super ostrość. ja gustuję w większym kontraście, ale dla mnie bomba.


słodkie, pokazuje więź miedzy zwierzętami Jedyne co, to dodałabym troche światła przy obróbce


fajna ostrość, ale kadr jest do dupy. Widać że to jakiś pysk, ale gdyby nie uprząż to mogłabym to pomylić z psem na przykład. Mogłaś ująć cały pysk, ucięcie go w połowie nozdrzy dało efekt 'przypadkowego zdjęcia'. Ale generalnie widze u Ciebie dobre początki.


robiłysmy zjdecia tych smaych kamienic


robiłysmy zjdecia tych smaych kamienic


lubie tę modelkę


naturalnosc zawsze na +



1 2 3 4 5 6 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt